Середа 05 серпня 2020 р. 04:42 14000, м. Чернігів, вул. Магістратська, 7
Розділи порталу

Регуляторна політика

Звіт

про періодичне відстеження результативності регуляторного акта -

рішення Чернігівської міської ради від 28.12.2011 року

«Про Тимчасовий порядок використання території м. Чернігова»

 

 

1. Вид та назва регуляторного акта: рішення Чернігівської міської ради від 28 грудня 2011 року «Про Тимчасовий порядок використання території м. Чернігова». 

2. Назва виконавця заходів з відстеження результативності: управління архітектури та містобудування Чернігівської міської ради. 

3. Цілі прийняття акта:

- встановлення порядку планування, забудови та іншого використання  територій і окремих земельних ділянок;

- встановлення основних вимог та обмежень щодо забудови та іншого  використання територій міста;

- встановлення порядку переведення житлових приміщень у нежитлові в багатоквартирних будинках, проведення робіт із реконструкції, переобладнання, розширення, реставрації та введення їх в експлуатацію;

- встановлення правил розміщення зовнішньої реклами на території міста. 

4. Строк виконання заходів з відстеження: з 06.05.2019 по 20.05.2019. 

5. Тип відстеження: періодичне відстеження. 

6. Методи одержання результатів відстеження: статистичний. 

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність даного акта, а також способи одержання даних.

Ефективність регуляторного впливу рішення Чернігівської міської ради від 28 грудня 2011 року «Про Тимчасовий порядок використання території м. Чернігова» (16 сесія 6 скликання) визначатиметься за такими показниками:

1. Кількість поданих суб’єктами господарювання та фізичними особами проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок для містобудівних потреб або технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право власності (користування) на земельні ділянки.

2. Загальна кількість  суб’єктів  господарювання  та фізичних  осіб,  яким рішеннями міської ради задоволені їх звернення щодо надання земельних ділянок у власність (користування) для містобудівних потреб.

3. Загальна кількість  суб’єктів  господарювання  та фізичних  осіб,  яким рішеннями міської ради відмовлено у наданні земельних ділянок у власність (користування)  для містобудівних потреб.

4. Кількість об’єктів містобудування та/або будівництва введених в експлуатацію.     

8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта.

 

 

№ п/п

 

 

Показники результативності

 

2016

 

2017

 

2018

 1.

Кількість поданих суб’єктами господарювання та фізичними особами проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок для містобудівних потреб або технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право власності (користування) на земельні ділянки

 

 

 

854

 

 

 

528

 

 

 

906

 2.

Загальна  кількість  суб’єктів  господарювання  та  фізичних  осіб,  яким рішеннями міської ради задоволені їх звернення щодо надання земельних ділянок у власність (користування) для містобудівних потреб

 

 

772

 

 

425

 

 

839

 3.

Загальна  кількість  суб’єктів  господарювання  та  фізичних  осіб,  яким рішеннями міської ради відмовлено у наданні земельних ділянок у власність (користування)  для містобудівних потреб

 

 

3

 

 

2

 

 

4

 4.

Кількість   об’єктів   містобудування   та/або   будівництва   введених   в експлуатацію    

 

3

 

4

 

7

 

9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:

Відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» передача (надання) земельних ділянок із земель державної або комунальної власності у власність чи користування фізичним та юридичним особам для містобудівних потреб у разі відсутності плану зонування або детального плану території, затвердженого відповідно до вимог вказаного Закону, забороняється.

Затверджений Тимчасовий порядок використання території м. Чернігова, основною складовою якого є план зонування території міста, дозволяє виконавчим органам міської ради у першу чергу дотримуватися вимог законодавства щодо надання земельних ділянок із земель комунальної власності фізичним та юридичним особам для містобудівних потреб.

Він також дозволив регулювати планування і забудови територій міста з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів; встановити функціональне зонування території міста, основні вимоги і обмеження щодо забудови та іншого використання його територій; більш раціонально використовувати територію міста та вирішувати архітектурно-містобудівні завдання щодо комплексної його забудови міста; створити сприятливі умови для залучення інвестицій у будівництво шляхом забезпечення можливості вибору найбільш ефективного виду використання земельної ділянки для містобудівних потреб; забезпечувати сумісність забудови окремих земельних ділянок з оточуючою забудовою, збереження історичного обличчя міста та його культурної спадщини.

Значна різниця між кількістю поданих суб’єктами господарювання та фізичними особами проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок для містобудівних потреб або технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право власності (користування) на земельні ділянки, і кількістю об’єктів містобудування та/або будівництва введених в експлуатацію пов’язана, в першу чергу, із значним часовим проміжком від отримання земельної ділянки для містобудівних потреб у власність (користування) до введення об’єкта в експлуатацію: отримання містобудівних умов і обмежень та технічних умов; розроблення проектної документації на будівництво об’єкта та проведення її експертизи; затвердження проектної документації; виконання підготовчих та/або будівельних робіт; прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів.

По-друге, значна частина документації із землеустрою, затвердженої рішеннями Чернігівської міської ради, оформлювалася на земельні ділянки під вже існуючими об’єктами нерухомого майна. Так, у 2016 році під вказаними об’єктами було оформлено 800 земельних ділянок та лише 54 ділянки – для нового будівництва; у 2017 році – 420 та 108, а у 2018 році – 505 та 401 відповідно.

 

Начальник управління

архітектури та містобудування

Чернігівської міської ради                                                          С. КАЛЮЖНИЙ

Анонс
Відкрите місто, зробимо місто краще
Опитування
Курси валют
Infinservice company Infinservice company


© Чернігівська міська рада. Всі права захищено.
© Електронна адреса: gorsovet@chernigiv-rada.gov.ua
© При будь-якому використанні матеріалів Інтернет-порталу Чернігівської міської ради посилання (hyperlink) на www.chernigiv-rada.gov.ua обов'язкове
Розміщення ОКей Інтернет.